28. november 2010

Min første og eneste sålangt....

Da jeg fikk telefon fra Rita om at hun ville jeg skulle lage hennes bryllupskake fikk jeg "nervesammenbrudd"...nesten ihvertfall :)
Hun valgte en enkel design i og for seg, det var selve kremkaka jeg var nervøs for, ikke sjokoladekaka og vaniljekaken med jordbær og sjokoladekrem jeg var nervøs for. Så etter noen samtaler med hverandre så bestemte vi at toppen skulle være kremkake... dette var 30 august, fuktig vær, regn og ikke min dag!!. Alle 3 kakene var greie da jeg kjørte utover til Hurum. Da jeg skulle sette de oppå hverandre fikk jeg hjertestans da toppen kom på... den var jo like stor (nesten da) som den midterste kaka !!!!!!!!! Jeg fikk ikke puste.. i det fuktige været hadde den virkelig est ut.. jeg gjorde det beste jeg kunne og pyntet resten. Jeg kan bare si jeg var nervøs og usikker , lei meg i flere dager... til jeg fikk tlf fra bruden med forsikringer om at kaka var god, og hun var fornøyd med det jeg hadde gjort. Men jeg er nok litt usikker på om jeg kommer til å lage flere bryllupskaker. Men jeg har øvd på å lage kremkaker og får gode resultater etter hva andre sier :)
Her er resultatet da... ( bildet er redigert av en  venninne av meg,  Anna)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar