11. januar 2011

Ok, jeg ønsker meg...

noen flere armer og "meg selv" denne uka... Tiden flyr så enormt fort...

Kanskje jeg kan bestille denne lille blekksprutjenta??

Vi skal ha min samboers famile på besøk til lørdagen , som også er min bursdag. Vi blir ca 18 stk til middag...Jeg gleder meg masse til det...elsker å stelle istand selskaper, men har en liten tedens til å stresse litt .. da kommer samboeren min og nøster sammenhihi... vi skal ha kalvesteik med tilbehør , min gode riskrem med hjemmelaget bringebærsaus.. kommer kanskje oppskrift på denne etterhvert :)
Jeg har en dåpskake som skal pyntes, lage pynt, 30 roser og 30 andre blomster.. jeg har lyst å lage en veskekake til meg selv.. kaken er stekt.. sukkerpastaen er laget. Men rekker jeg alt dette... ??Jeg skal til tannlegen imorgen, på ettermiddagen har jeg en annen avtale, så hva får jeg gjort imorgen ?.. jeg skal også lage en iskake etter DENNE oppskriften fra Passion4baking til fredag. Fredag må dåpskaken være ferdig, regner med jeg er ferdig laaaangt på natt... veskekaka ?? hmmm jaja, vi får se...
Tror jeg trenger en ukes ferie etter denne uka :)
Kanskje en tur på denne stranda ?
Her var vi i september 2010 og vi drømmer oss tilbake hit dette året også. Poros vi hører du roper etter oss !!
Ha en flott uke alle sammen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar