16. januar 2011

Vaniljesukker og kakao... stoor forskjell!

Jeg fikk et tips av noen å bruke dette vaniljesukkeret...
...Og siden har jeg brukt det.
"Vaniljesukker med større innhold av ekte Bourbonvanilje. Gjenkjennes på sin særegne duft og aroma, originale smak og de sorte prikkene av ekte vanilje. En dypere mørk farge enn det som tidligere kjennetegnet vaniljesukker i det norske markedet" sitat slutt fra importørens hjemmeside.
I begynnelsen så var jeg usikker på å bruke det pga de sorte prikkene, men som kakejentene sier, det er et tegn på god kvalitet :)
Prøv det, du merker forskjellen! Fåes kjøpt på Meny og Ultra ihvertfall. Samme gjelder bakekakaoen under. Dyrere men verd det!
 Bakekakao bruker jeg denne..I Annas sjokoladeoppskrift som du finner HER, bruker jeg denne, men jeg bytter ut halvparten av bakekakaoen med nesquick. Da er den barnevennlig også :) Mener det er ca 34 kr for pakka, men jeg bruker den bare til baking. Ellers i kremer så bruker jeg vanlig kakao.

Happy baking :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar