6. juli 2011

4th of July in Las Vegas 2011

Ja da nærmer det seg siste dagene før vi skal reise hjem. Har ikke blitt så mye blogging som jeg trodde, men det tar seg vel opp når jeg kommer hjem :)
Igår feiret vi 4 july her, og det er alltid en opplevelse. Dette var ca min 3 feiring i løpet av 17 år.
Det ble vel tidlig bestemt at jeg skulle lage kaken, vi var veldig mye frem og tilbake om vi skulle lage kake eller Cake pops.
Kake ble det, og det er vaniljekake med sjokoladefrosting som er laget av en annen kakao enn den som jeg bruker hjemme , så det ble en nydelig melkesjokoladesmak av den.
Fylte også med ferske jordbær og i andre lag hadde jeg sitronpudding. Den kjøpte vi , ellers laget jeg alt. Var litt knotete å pynte kaken siden jeg ikke hadde alt jeg trengte. Jeg trekte det med en kjøpt fondant, skriver mere om det når jeg kommer hjem.

Her er kaken ihvertfall:

Og jeg måtte jo posere med kaken for dette var helt utrolig for dem at jeg hadde laget kaken :)

Her er jeg og Arne med vertene :)
Joel, Sandy, meg og Arne <3

Her er litt bilder fra huset og litt rundt omkring :
Sandy på kjøkkenet... litt lite ikke sant ? :)


 Utsikten fra selve huset, Las Vegas strippen ligger rett frem ...var litt tåkete igår...Blåste også så her ble det lagt stoler på bordene :)

Bassenget vi har tilbragt 4 uker i... nesten da :) Las Vegas rett frem i disen :)

En del av huset...

Oppe i andre etg har vi rom.. rett under er kjøkkenet..

 Me and my best friend Sandy, for 17 years now :)

Bare å forsyne seg her, masse god mat...og sunn mat !!

Joel og Arne var grillmestere :)

Masse bilder ble tatt :)

Tok ikke så mange bilder av fyrverkeriet, filmet mest :)

Happy 4th of July!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar