20. august 2011

Bryllupsbåt ...

For ca et år siden fikk jeg en mail om jeg ville bake en lik båt jeg tidligere har laget. Personen skulle ha den i bryllupet sitt idag 200811.
Jeg har laget denne av en middels langpanne (litt mindre enn den som følger med ovnen) Det som er så synd er at man må skjære bort så mye for å få fasongen. Så alt avskjæret laget jeg cakeballs med kokos på og gav til henne.
Denne ble veldig høy, men jeg er alltid nervøs for at det ikke skal være nok kake , ender alltid opp med at de har masse kake igjen... lærer aldri :) Siden den ble så høy laget jeg litt sukkerpasta, marmorerte den og la rundt kaken. For å "korte" ned litt på høyden :)
Håndtakene laget jeg igår (heldigvis tørket de til idag ), skjermen laget jeg noen dager siden og sprayet den i spiselig sølv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar