3. september 2011

Verdens største sjokoladefontene... Bellagio Hotel, Las Vegas

En god del steder vi i Las Vegas var, så utmerket Jean Phillipe seg...HER kan du lese litt om hva han gjør.  På Aria hotell var det et Brasserie.  Vi tenkte at her er det dyrt å spise... en dag prøvde vi og ble meget skuffet. Jeg kjøpte en kylling chiabatta-----> rett i søpla!!! Smakte NULL. Og den kosta f.. meg 10 dollar. Arne kjøpte 2 stk og ble heller ikke spist opp.. og vi var sultne gitt..
MEN kake pynting kan de....
og sjokolade...Her er bildene fra sjokoladefontenen som står i Bellagio Hotell...stakkar Arne, var ikke lett å få meg med videre HAHAHA....
Her ser dere fontenen:
Dette er oppi taket... 
 Fra den ene siden...
 ...og den andre siden..
tenk dere å badet oppi dette ?? hmmm...

 Dette er beviset på verdens største sjokoladefontene :)

Her er lekkerbiskene de serverte i kafeèn : 
Fikk dessverre ikke tid til å kjøpe noe for det var MEGA kø, og med en mann som var utålmodig.. ikke en grei kombinasjon... 



Her er noen av kakene de hadde utstilt:




 Disse var på det Brasseriet de hadde på Aria Hotel, der vi bodde. De runde små er macroner som var festet på noe rundt (sikkert ikke spiselig siden det bare var utstilling)



Jeg måtte jo bare kjøpe med meg noe siste kvelden vi var der, så det ble dette, ikke lett å bestemme seg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar