15. oktober 2011

Har du lyst å vinne dette?

Jeg har lovet dere en giveaway and here it comes .....
Siden oktober er Rosa måned for Breast cancer , tok jeg kontakt med min tremenning Isabelle og fikk henne til å lage 4 nøkkelringer slik som denne...
 
 har du lyst å vinne den ????



......... og dette ?





Det DU må gjøre da er å dele Facebooksiden min , som du finner HER ,du må jo selvfølgelig like den selv.

SÅ må du dele linken jeg legger på kakesiden min, legge igjen en kommentar på at du har delt.

Av alle de som legger igjen en deling DER, ikke her, vil jeg trekke neste fredag (etter kl 22) denne premien. Det vil bli gjort med www.random.com.

Det er 2 personer som jeg finner veldig inspirerende og disse 2 vil også få en nøkkelring i posten sin over helgen tenker jeg.

Har dere lyst å se mere til hva Isabelle lager? Her er Facebooksiden hennes HER og hjemmesiden hennes er HER Hun har PAyPal så det er bare å bestille .)

Jeg fikk en liten ekstra ting i sammen med det andre : Sjekk den søte ringen .)





Happy winning :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar