2. oktober 2011

Lightning McQueen

Jeg har sett meg litt lei å lage den samme Lynet dvs i form, så jeg lager sjelden de samme farvene. Jeg har kikket litt på nettet for å se hvilken former de skjære kaken i. Jeg har vanligvis laget den i en rund form, men likte egentlig ikke det runde taket.
Denne Lynet har jeg laget av en langpanne. Skjært en avlang bit for så ha halvpasten av en til bit oppå og så skjært taket. Neste gang vil jeg prøve en annen form. :)
Denne Lynet er til Victor, dessverre holdt jeg på til langt på natt med denne og kunne liksom ikke spørre min kollega hvem av gutta som skulle ha den. Brødrene hadde bursdag med noen dagers mellomrom :)
Jeg har her brukt rød marsipan (ferdig farvet) da sukkerpasta blir veldig smuldrete når man farver med rødt.

Her er Lynet denne gangen :)




Her er et Lynet jeg laget i september som jeg har glemt å legge ut :) Her ser dere den formen jeg har brukt endel. Som jeg ikke er så fornøyd med :)  OG ja det er betydelig forskjell på kakestørrelsen her :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar