19. oktober 2011

Liverpool vs Manu gutter har bursdag..

To kompiser skulle feire 10 års dagen sammen. Så oppdraget var Liverpool og Manchester United.
Fotballen er laget av en minifotball form, men her kan du også bruke suppeboller som tåler å være i ovnen. Man MÅ ikke ha formene.
Så fotballen er smurt med smørkrem og så trekt med sukker pasta. Tegnet mal etter et fotballmal jeg hadde fra før. Og det gikk bra :)
Siden jeg ikke hadde spiselig bilde til begge logoene, fant jeg ut at jeg lager figuren som begge lagene har i logoen sin, da blir det likt.
Det høre til historien at etter å ha spist MASSE pizza greide guttene å spise opp den underste kaken. Og jeg lager mektige kaker, så at de greide det er utrolig. De sa det var den mest kuleste kaken ever :)
Det er morro å høre.




Og den ene siden med navnet til den ene gutten Lars oscar som digger Liverpool :

Og den andre siden til Hugo som digger Manchester United :



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar