6. november 2011

Dåpskake til Erika Cecilia...

Denne kaken ble jeg veldig fonøyd med, selv om jeg viste jeg skulle skive navnet for hånd, plagdes for mamman ville gjerne hatt en spesiell type skift. Jeg fant ikke noen lignenede type skift jeg kunne herme etter. Dessuten er det vel ikke så lett å herme skift synes jeg. At jeg kunne skive det ut , legge plast på og bruke RI og skrive oppå kom jeg ikke på engang... :)
Mamman sendte meg endel linker til flotte kaker hun gjerne ville jeg skulle ta fra. Det meste er tatt fra en kake, men den var  2 etg så da ville hun ha sko eller vogn på. Den vognen ville jeg aldri greid å lage så flott som den var, så det ble sko. Jeg lagde skoene noen dager før i sukkerpasta, men da jeg skulle ha på føttene rundt ble det galt med farvene. Så rett før de hentet kaken lagde jeg de nye skoene... så her har de ikke tørket enda.
Må bare si at datoen byttet jeg ut, så på bildene etterpå hvor stygt det var så jeg skeiv det på nytt.
Men rakk ikke ta nye bilder. :)
Virket som om mammen var fornøyd ihvertfall.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar