17. november 2011

Kaptein Sabeltann skute...

Her har jeg modellert KS, fant ut at jeg fikk mere gir i kroppen på natta, så da ble han til... ikke perfekt, men jeg grudde meg veldig til å starte på denne. Manglet jo også gullmaling, men hadde pulver. Så da var det å blande vodka i farven og male ivei ( alkoholen i dette fordunster kanske fort)
Skuta lager jeg fra en liten langpanne. ( 25 cm form om du tar rund) Deler den i 3, men det blir feil , for den blir veldig høy.
SÅ idag skal jeg lage den igjen og da må jeg dele den anerledes.
Her ser du hvor høy den bli.. not good :(
Når man ikke orker dra i butikken tar man hva man haver.... dvs det ble tannpikere som gjerde rundt.
Jeg tror jeg har hatt nesten 1000 tannpirkere i tre som jeg kjøpte, veldig grei til å bruke til å holde oppe ting som ikke vil limes med en gang.

Her ser dere skuta i sin helhet: 

Et lite nærbilde av kapteinen...som jeg da satte å modellerte midt på natta... har funnet ut at når jeg ikke får inspirasjon, så kommer den veldig seint på natta.. begynner å modellere så bare kommer det av seg selv..
Skal jeg være kritisk til meg selv ?? Ja greier jo IKKE være det, så er jeg ikke fornøyd med ansiktet.. det er ikke lett med ansikter... trenger kurs i det tror jeg :)


Happy baking folks .)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar