29. januar 2012

Thomas toget til en kul gutt..

Har alltid grudd meg for slike kaker... utrolig mye jobb, men så la Hanne fra Hannes kaker (på Facebook) ut en trinn for trinn og da så jeg jo at det ikke var så ille som jeg trodde :) HER finner du link til hvordan Hanne har laget sin. Veldig flotte trinn for trinn på bloggen hennes.
Jeg sleit masse med marsipanen på denne , så her har jeg jukset mega.. om dere ser så går taket litt ned på sidene.. marsipanen sprakk for meg på begge sider etter at jeg hadde lagt den på. Men jeg tror jeg er litt  flink til å skjule feil, har jobbet 14 år på en skifabrikk og det lærte meg mye, etterhvert kom lederen til meg med skibindinger som var blitt preget feil, jeg rettet de opp og de kunne selge de videre :) Var jo ikke noe galt med selve bindingen ( må bare pressisere det så jeg ikke får de på nakken :) !!) Kunn preget ( altså logoen som ble stemplet på bindingen)
Jeg tror det er det som har lært meg skjule slike feil :)
 Her får dere noen bilder av kaken :)


Fronten :





Bak:







Foran :  

Kan hende dere ser vannmerker/lim, men det tørker etter hvert. Kommer veldig godt frem på bilder .)
Sjekk bloggen til Hanne så ser der hvordan den lages :)

Gratulere med 3 års dagen Viktor :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar