6. mai 2012

En søt liten pakkekake til en konfirmant..

Det er ikke mye jeg baker om dagen, husker ifjor hvor mye det var, er heldigvis ikke det i år.. jeg må tilogmed si nei til kaker... kneet krangler med meg fortsatt så ting går utrolig tregt med meg..- mye hvil i mellom slagene ellers blir det ille...
MEN her er en kake som ble hentet tidlig i morres... Heldigvis ble den ferdig i tide.. greide jo å forsove meg siden jeg la meg halv 2 igår.. :)
Fikk noen bilder som hun ville jeg skulle gå etter, så her er min versjon av det... andre gang jeg prøvde meg på stor sløyfetopp, fikk det bedre til denne gangen .) Den er da sprayet med perlemor.

Det er sjokoladekake med sjokoladefrosting som fyll. Trekt med sukkerpasta.

Litt vårlig og søt kake synes jeg .)






Jeg tok også bilde av den uten pynt, synes den ble like fin da .)



Gratulere med dagen til konformanten Andrea.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar