26. september 2012

Alltid en slager...

Lynet kaken er alltid en slager blandt smågutter.... denne kaken ble laget til min kollega Heges lille sønn Daniel.
Jeg har prøvd mange forskjellige måter å lage Lynet på, dvs fasongen . Vil prøve å få den så lik orginalen som mulig, men det er jaggu ikke lett .) Jeg er nok ikke SÅ tålmodig :)
Jeg bruker alltid marsipan på røde kaker, fordi den røde farven har lett for å ødelegge sukkerpastaen, og jeg orker ikke frustrasjonen med det .)
Jeg ler høyd når jeg tenker på da denne kaken ble hentet, Daniel kommer inn døra med pappan, han løper inn på i stua, føler seg hjemme med en gang :) Så sier jeg at kaken din står her... inn på kjøkkenet og han sier bare ÅJ... det var nok for meg. Daniel var fornøyd med kaken. :) <3 Jeg setter kaken i en eske, mens jeg forteller pappan at de kan ta kaken litt ut før servering for da smaker den best, følger vi ikke med et øyeblikk og der står Daniel med esken i hendene... OMG.. det var like før hele kaken lå på gulvet... vi reddet den akkurat :)
Så den ble godt mottatt ihvertfall :)

Her ser dere noen bilder av kaken :
Annas sjokoladekake
sjokolade fudge
trekk og detaljer i marsipan.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar