14. september 2012

Williams dåpskake...

Å lage dåpskaker synes jeg er veldig morsomt. Det er så mange mammaer som ikke ønsker vanlig bakeri kaker, eller så er det veldig mange som lager de selv. Det er blitt utrolig populært å bake og her er det bare kreativiteten som gjelder. Og det finnes så utrolig mange flinke bakere. Jeg kjenner mange og det er morsomt å se hvordan man utvikler seg.
Og det er morsomt å se på andres kaker, jeg kan sitte timesvis å kikke, hente inspirasjon, tenke oj DET var en god ide... Så det beste for en som har denne hobbyen er jo å få frie hender. men morro at den som skal ha kaken ser selv hvordan den personen vil ha kaken .)

Når det gjelder denne kaken så har vi hentet inspirasjon fra Hannes kaker. Hun er megaflink , og jeg henter masse inspirasjon fra henne .)

Dette er sjokoladekake med hjemmelaget vaniljekrem. Trekt i sukkerpasta. Det brune er marsipan. Angrer litt at jeg hadde blått spiselig pulver på kronen, ble litt gal farve... men men .)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar