30. mars 2013

Angry Bird er IKKE sinna...:)

åj åj.. dette var litt av en kake å lage... du kan trygt si det tok tid å få den ferdig..
Fikk et bilde av en kake de ville jeg skulle lage, så jeg satte igang... tok sin tid å lage en og en av disse små sinna "birdsene"

Og atpåtil er dette marsipankake.. synes jeg har fått den veldig bra jeg til meg å være hihi..
Sukkerbrød , men hjemmelaget vaniljekrem og bringebær.

All pynt er i marsipan. Trekt i Pals vanlige marsipan.

Må vel si at jeg er fornøyd .) MASSE arbeid på denne kaken !!!



Skulle laget en mindre kake på toppen, men da vet jeg til neste gang .)



Toppen, bak den røde AB  ligger et lite reir med egg.. ble plutselig så liten plass på kaken .)


Jeg ser jo at jeg ikke greide å få rette "sinna" uttrykk på disse "birdsene".. better luck next time !! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar