30. august 2013

Maritimt til en 50 åring...

Hei alle sammen,
ja nå er det leeeeeeenge siden jeg har blogget, så nå er det jaggu på tide jeg setter i gang :)
det har jo skjedd mye siden sist, jeg giftet meg i juni og en uke etter dro vi 4 uker til Usa.

Det kommer blogging om bryllupet så snart jeg får ordnet alle bildene <3 Gleder meg til å vise dere bilder fra den flotte dagen vår .)

Jeg greide bare ikke komme meg i gang igjen med bloggen, alt gikk tregt for meg.
Har jo bakt litt da, prøvd meg på noen bryllupskaker og andre type kaker.

Idag ble jeg ferdig med en kake til en nydelig dame som jeg har jobbet sammen med, hun skulle overraske mannen sin med et suprise party, siden han fylte 50 år nå.

Eneste jeg fikk var at det var seilbåt som burde være tema, siden det er hobbyen hans...

Synes det er slitsomt med denne varmen, for alt blir fuktig, sukkerpastaen smelter noen ganger.. så når det gjelder kakebaking, så ønsker jeg virkelig kaldere vær... men ikke på andre måter :) :)

Sjokoladekake med sjokoladefrosting, trekt i sukkerpasta. Alle skarpe farver er marsipan.
Brett er trekt med sukkerpasta.
Sanden er Marie kjeks .) 
All pynt utenom skjellene er laget for hånd.

Her er noen bilder :)














Jeg har hentet inspirasjon fra nettet på denne kaken, det er 3 forskjellige kaker som er inspirasjonskkilden her :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar