13. oktober 2013

Pirat skip med en liten piratgutt..

Min kollega lurte på en sjørøver skute, og det er det lenge siden jeg har laget..
Kikket litt på nettet for å finne på noe annet enn det jeg har laget tidligere.. og fant en litt utenom det vanlige, så denne laget jeg litt etter inspirasjon etter den.
Jeg hadde jeg vært på kurs for å lære ansikt og hender/bein, så jeg laget en liten piratgutt som skulle sitte på skuta.
Synes denne ble kjempesøt jeg :) Veldig fornøyd :) Og det morsomme var at samme dag hun skulle hente kaken, kom det bilde av gutten i avisen med kaptein Sabeltann utstyr på seg, og han var jo bare like søt som piratgutten jeg hadde laget :)

Her ser dere Piratgutten :)




                                  Her ser dere skuta...var litt vanskelig å ta skikkelig bilde av den:






                                            Håper det var en fornøyd gutt som feiret bursdagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar