28. januar 2014

Felix`s dåpskake :)

Felix kommer til å vokse opp til en morsom liten kar tror jeg. Mamman hans kjenner jeg fra mitt hjemsted fra Hurum. OG vi var i USA sammen. Og dette er ein helt herlig og morsom dame, kjappe replikker som bare det .)
Så det var veldig morsomt å få oppdraget å lage denne kaken.
Hun ville ha stjerner og klosser på kaken.
I mitt hode lagde jeg denne kaken med Felixès tante litt i hodet. Hun gikk dessverre bort for noen år siden.
Felix har en kusine som ble uten mamman sin veldig tidlig.
Så i hennes minne lagde jeg to stjerner , et for Linda og et for Pernille.  I hvertfall ble det slik i mitt hode :)

Men det var Felix sin dag, så farvene er i hvitt og blått :) Og alle de andre stjernene er hans, for en lys og fantastisk fremtid !
Dette er en ren sjokoladekake, trekt i sukkerpasta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar