2. mars 2014

Lilly Marie sin dåpskake 290114

Det er bare sååå morsomt å lage slike kaker, men jaggu tar de tid altså !
Mor hadde noen ønsker, slike som sommerfugler, gammelrosa, blomster på tvers, baby med sommerfuglvinger.
Rett og slett Tonerose inspirert .)

Når man lager roser er det utrolig å se hvordan de våkner til liv når man har farver på tuppene. Her er de dustet i vanlig pink.  Akkurat disse har jeg mørkere marsipan ( dvs farvet marsipan) blander den ut med litt hvitt i 2 omganger slik at den blir lysere ytterst.
Farven jeg har brukt på denne kaken er Maroon fra Americolour. Første gang jeg har brukt den faktisk, veldig fornøyd med den farven.

Dette er vaniljekake med sitronfromage <3 En stor hit blandt mine kakespisere :)


                       Litt bærbilde, beklageligvis får jeg en sort skygge på kameraet noen ganger .( Venstre hjørne.

Litt andre detaljer : 



Jeg ønsker dere alle en en super søndag, og takk til Marianne for at jeg fikk lage kaken til deres datter`s dåp <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar