21. mars 2011

en 60 åring....

Samboeren min kom hjem fredag og lurte på om jeg hadde baking i helga.... nei sa jeg.. jo sier han.. ok sier jeg... ja en på jobben fyller 60 år så vi vil gjerne ha kake på mandag.. så der var søndagen borte gitt... :) Vi hadde besøk på lørdagen så jeg fikk ikke forberedt noe den dagen. Annet enn kosebaking sammens med en 11 åring.
Jeg vet ikke hva det er men jeg er SÅ nervøs for å lage bløtkake... jeg liker bare ikke kremkake... lure på om det er derfor? Jeg plages med å få den bløt nok... livredd for at den skal bli så bløt at det bare er suppe... så fredagen var jeg hos DENNE  flinke og snille kakebakern i Drammen :) Hun viste meg hvordan hun gjorde det.. så søndagen var det bare å sette igang... Nettbakerns sukkermasse smaker digg, får masse skryt for den.
Masse bringebær syltetøy og vaniljekrem. Dik er Vanilla Icing, og trekt i marsipan fra Landlord.
Tema for kaka skulle være en tresnekke og at han kjøre lastebil for Maxbo. Vel, den tresnakka ser jo ut som en sko... lastebilen var grei.. sleit med å finne en løsning på denne, men han som fikk kaka, "hadde ALDRI fått SÅ flott kake før".... og DET er jo koselig å høre .) Da fikk jeg det til ihvertfall  :)

Resultatet :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar