17. mars 2011

Happy St. Patricks Day

Husker da jeg bodde i USA at da 17 mars kom , ble alt grønt.... de kledde seg i grønt, maten barna fikk på skolen var grønn, og alle kakene var grønne. Her i Norge feirer vi jo ikke denne Irske dagen, men jeg har hørt masse snakk om dette i år... så norge kommer etter med feiringen her og .) Litt morsomt, men samtidig så synes jeg det er rart....
MEN, jeg har da laget en Irsk St.Patricks day inspirert kake... hvordan kaken ser inni så dere jo ut i forrige innlegg. Skal ta bilde inni når vi åpner den på jobben idag :)
Jeg fant en Hibisckus kake på nettet,  så denne er inspirert av den. Det er jo frikløveren som er mere brukt ved St. Padticks Day, men jeg tok en mellomvei :) Litt slurv med denne kaken, det må jeg bare innrømme. Men håper den er like god uansett :)



HAPPY ST. PATRICK DAY :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar