6. mars 2011

Fastelaven er over...

Idag skulle jeg på Plantasjen for å kjøpe Fastelavensris... litt treg ja, men syk for tiden og er nok ikke kjapp i tenkegangen :O) Men tror dere de hadde??? nei... ikke hadde de fjær heller slik at man kunne lage sin egen...
Så jeg stjeler dette flotte bildet fra DENNE  bloggen.

Her er mine boller idag... arne min samboer er en mann av få ord når det gjelder min mat/kake laging.... han sier "jo grei den" .... eller ... "bra" altså SJELDEN kjempebra, megago... osv... men idag laget jeg boller fra DENNE  oppskriften fra www.passion4baking.com. Da han smakte den første sier han... "denne var jævl.... go !! Beste bollene ever !! "SÅ den er absolutt verd å prøve :)
Her er de rykende ferske :
Og her pyntet til Fastelaven :
kremen ble litt bløt men smakte godt da .)
Disse bollene er ikke særlig søte, jeg hadde litt ekstra sukker i, men allikvel så er de ikke overkvalmende. Spesielt om man skal ha krem til, da er det greit at den ikke er så søt .)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar