29. november 2011

Lille Ida`s dåpskake.

Min kollega fikk sitt første oldebarn, og da hun skulle døpes spurte hun meg om jeg ville lage kaken. Klart jeg stiller opp, er jo så moro å lage dåpskaker :) Mange som liker den jeg lagde til Linnea og Oldemor ville gjerne ha den... jeg spurte pent om jeg kunne lage litt anerledes og det var greit. Litt morro å IKKE lage samme hele tiden ;)
Her er det marsipankake med vaniljekrem og bringebær. En klassiker for meg nå hihi... får gode tilbake meldinger og det er jo veldig bra. Får vel snart lage en slik at jeg får smakt den selv. Personlig liker jeg ikke kremkaker, men i denne er det jo ikke SÅ mye krem da. Og jeg passer på at det er nok med fyll uansett hva det er. Viktig at smaken kjennes... et tynt lag med syltetøy tror jeg blir litt smakløst.
Jeg har endelig fått bestilt tallene til groovy bokstavutstikkere, men de kom ikke tidsnok til søndagen.
Plasseringen av kaken ser litt rar ut, men jeg satte den litt bakover slik at det skulle være nok plass til tallene og klossene... 
Oldemor sa ihvertfall : Drit fiiiin da hu så den (hun er nordlennning ja hihi ) , og idag fikk jeg gode tilbakemeldinger på smak og utseende. De var fornøyd ihvertfall :) Og da er JEG fornøyd :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar