5. februar 2012

Baby shower med Stork

Atter en babyshower kake :)
Mange som liker Storm kaken ( jeg kaller de det etter den jeg har laget den til )
men som jeg har sagt tidligere, det er morsomt å lage andre vrier med kakene.
Formene er 20 cm og 15 cm.
Sjokoladekake med Sjokolade Fudge frosting. (oppskrift kommer)
Inspirasjon er hentet fra nettet :)



Den er ganske høy, glemte å måle, men den er ihvertfall 10-12 cm.

Her ser dere toppen, Severin er navnet på gutten :) Storken ville de ha fordi han er halvt dansk. Den er laget vet at jeg rett og slett pusler. Da skriver jeg ut arket på papir, legger plastfolie over og lager hver del. Hos meg blir den oftest større enn bildet Så jeg passer på at bildet er mindre enn plassen der det skal ligge på kaken .) Jeg kan vise dette i et innlegg om det er interesse for det. Det samme gjorde jeg på kaken med sykkelisten .) Fin og enkel måte å gjøre det på.

Hun som skulle ha kaken elsker stæsj, så jeg hadde på perler for henne .)  Jeg tok bilder med og uten får å se hva som ble best.. smak og behag :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar