18. mars 2012

Vålerenga kake

.. Min samboer er ganske så HAPPY når jeg får slike ønsker. En bekjent lurte på om jeg ville bake til hennes 7 år gamle sønn. Og når det er VIF kake så er det jo morsomt. Hun ville egentlig ha en som jeg hadde laget før, men som jeg har sagt tidligere, det er mere morsomt å få laget en annen versjon av kaken.
Denne kaken er gjort litt mere gutteaktig, han er jo tross alt 7 år .)

Dette er sjokoladekake med sjokoladefrosting. Du finner oppskrifter her på bloggen. Denne kaken er trekt med sukkerpasta. Pynten er nok laget av (det blå) marsipan for å få slike sterke farver. Det røde er Villaperlesukker sin sukkerpasta :) Håper den kommer i salg snart .) 

Håper dere VIF fans liker denne :)





... bare en liten påminnelse...




            Ha en vakker sønda` alle sammen <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar