22. mars 2012

Ny giveaway med flere premier...

Bloggen min er blitt sponset av en flott gave jeg kan gi til dere lesere.
Gaven er sponset av Party Planner i Mjøndalen. Du finner de HER på Facebook.
Lise vil etterhvert åpne nettbutikk med endel av dette utvalget .)

For at flest mulig skal kunne vinne, har jeg delt premien i 3

1 Premie:

1 Cupcake stativ
30 Rosa ...og
30  lyseblå cupcakesformer
2 pk CakePops pinner i lysrosa og lyseblå.
5 stk kremposer
+ 1 cupcake"hus"


2 Premie:
3 cupcake "hus", (1 av hver)
5 stk kremposer




3 premie:
30 Rosa



30 lyseblå cupcakesformer og
 5 stk kremposer
 beklager mindre bilde :)



 Alt dette er sponset av www.partyplanner.no.

Hva dere må gjøre for å være med i giveawayèn?

1. Like www.partyplanner.no på Facebook, du finner de HER
2. Like Sweet Creations of Elisabeth på Facebook, du finner side HER
3.Vi håper begge at dere kan dele sidene våre med deres venner. Vi vil begge bli større på Facebook.
4. For å være med i trekningen må dere skrive en kommentar på bloggen min. Igjen, vi blir glade om dere deler siden vår med venner slik at vi når ut til flere.


Vedrørende kommentaren dere legger inn på bloggen min her, skriv litt om hvilken av premiene dere vil vinne og gjerne hvorfor. :)
Jeg trekker den 2 april, ( på kvelden) velger denne dagen da min bror fyller 50 år den dagen, så har dere en stund å dele sidene :) Jeg trekker ved bruk av Random.
Jeg vil ha minst 40 kommentarer, er det ikke det innen 2 april utsetter jeg til det er blitt 40
kommentarer.


HUSK Å SKRIVE NAVN ELLER EMAIL PÅ KOMMENTAREN DU LEGGER INN.
Kom nettopp inn en kommentar uten navn...
Lykke til, og jeg håper det kommer mange kommentarer :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar