17. april 2012

En mann jeg liker...

Jeg fikk en tlf fra en bekjent av en bekjent, han skulle overraske sin kjære med kake til bursdagen hennes.
Men først skulle han overraske kjærsten med en tur til Paris, de kom hjem lørdag kveld., og søndag kom han å hentet kaken... da fortalte han at han hadde fridd i Paris. ÅÅååååååå... så romantisk :)
Hun fylte da 30 år så dagen ble feiret med familien hennes fra England. En heldig jente :) Og slike menn liker vi vel ?? :)

Her er ihvertfall bilde av kaken hennes. Dette er marsipan kake.. Nettbakerns sukkerbunn, bringebær og vaniljekrem. Smurt opp med Vanila Icing. Trekt med hvit marsipan.



Har vært stille fra meg vedr blogging., men det kommer innlegg etterhvert her nå. Har litt på lager. Pcèn min har vært på verksted og da jeg fikk den tilbake kom jeg meg ikke inn på bloggen.
Men nå er alt fikset  ;)

Ha en super dag videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar