3. april 2012

Og VINNEREN er:

Igår kveld kom jeg hjem fra en koselig feiring av min bror. Jeg laget en flott kake til han, og han ble så overrasket .) Innlegget kommer ganske snart :)

Jeg rakk å trekke, men det ble så sent for å legge ut innlegget, så det kommer nå .)

Alle premiene er sponset av PartyPlanner linken føre deg rett til Facbooksiden deres. Er du ikke medlem der fra før av , blir Lise veldig glad om du trykker LIKER <3

Vinneren av :

1 premien :


1 Cupcake stativ
30 Rosa ...og
30 lyseblå cupcakesformer
2 pk CakePops pinner i lysrosa og lyseblå.
5 stk kremposer
+ 1 cupcake"hus"
 .................................. vinneren er : HEGE MOBERGET :)


2.premie

 
3 forskjellige cupcake "hus"
5 stk kremposer
                        .......................... vinneren er : HILDE "Hobbybaker"

og sist men ikke minst :

3 Premie:


30 rosa og
30 lyseblå copcakes former.
5 stk kremposer
..........................................Og vinneren er : ELIN NYGÅRD

Dere som har vunnet må sende meg adressene deres, så skal jeg sende dette til dere .)

Gratulere så mye med premiene. Følg med på www.partyplanner.no for her kommer det mye spennende etterhvert.  Tusen hjertelig takk for supre premier Lise .)

Og trenger DU slike cupcakesformer er det bare å kontakte Lise.
 Hun har masse forskjellige farver og mønstrer.


En riktig GOD PÅSKE ønsker jeg dere alle!!!
Spesielt til alle dere som har likt sidene våre og som har lagt igjen en kommentar.
Det varmer mitt hjerte!!! <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar