27. august 2012

Rosa bryllupskake til Torill og Marius...


Jeg blir så glad når noen spør meg om å lage bryllupskake. Jeg har ikke laget så veldig mange, de fleste spør om bursdagskaker osv. Da Torill spurte meg sa jeg ja med en gang :)
Etter mange mailer frem og tilbake ble vi enige om utseende. Det flotte var at hun stolte på meg, og det satte jeg utrolig pris på :)

Kakene inneholder sukkerbunn, ferske jordbær, syltetøy, vaniljekrem og er smurt opp med vanilla Icing.
Toppen inneholde Daim kuler etter ønske fra Bruden :) 
Kakene er trekt med Pals marsipan. Rosene er laget av samme. Farven på rosene er Rose av Wilton sine pastafarver. Skal heretter prøve å skrive opp farvene jeg bruker slik at dere vet hvem jeg har brukt. :)


Den minste er 20 cm form:

 Litt Bling må til <3


Her er midten som er 25 form :


Den største er 35 cm :






Og slik ser hele kaken ut på stativet :





Gratulere masse med dagen igår Torill og Maruis :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar