1. september 2012

Rosa navnefestkake til Aurora...

For noen uker siden lagde jeg en rosa navnefestkake til barnebarnet til en "gammel" venninne fra mitt "hersørpåhjemsted" :) Lagde til broren også så det er en ære å få lage kaken til Aurora også.

Jeg er nok ikke så kjapp til å få lagt ut bloggeinnlegg noen ganger, men energien er ikke på topp. Jeg jobber mere nå, og det går bedre (MYE bedre enn i sommer) men forsatt har jeg dårlige dager.. men for det meste gode dager :) )
Så jeg lover å bli flinkere til å blogge mere etterhvert, har lyst å prøve på nye oppskrifter for å lete etter de ultimate beste oppskriftene :)

Tilbake til kaken til Aurora. Mamman hadde funnet en kake hun likte og inspirasjonen kommer fra den.
Jeg vil alltid gjøre litt forskjell slik at det blir mere min, det skal også mye til at man kopiere en kake helt perfekt. :)
Dette min oppskrift på sjokoladekake som jeg har brukt i mange år, fyll er hjemmelaget vaniljekrem og andre laget er eggedosiskremen. Eggedosiskremen er for sjokolademumser, den  smaker himmelsk <3
Kaken er smurt opp med eggedosiskremen også. Trekk er sukkerpasta.
Pynten er marsipan, og farven er Rose av Wilton sine farver.









Gratulere med navnefesten, og vel overstått med dagen Aurora <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar