22. februar 2011

Rosa blomst...

Her ser dere vaniljekaken min, det ble en enkel pynt, men dekorativt allikevel :) Veldig enkel å lage blomst :)
For å si det som det er , dette var en testkake. Jeg har aldri brukt sjokolademousse i en kake, så dette måtte bare testes ut. Jeg var dessverre ikke heldig med moussen, sjokoladen var for varm, og jeg hadde ikke lest oppskrifta godt nok, så sjokoladen smelta kremen... jaja, man lærer så lenge man lever :)

Her er kaka :
 Og her ser dere inni...pga at moussen ble for tynn, så fløyt den litt ut på kantene og dermed ble det lite mousse noen steder i kaka. Men kaka smakte godt ifølge mine kollegaer... mitt testpanel :)
Her ser dere hvordan den er inni :




Sjokolademoussen fant jeg HER, jeg har et lag med bringebærsyltetøy også. Utenpå har jeg en vanlig smørkrem med vanilje. Trekt med sukkerpasta.

Happy baking :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar