2. september 2012

Gutta mine hadde bursdag i sommer..

Guttene mine ( nevøene altså :) ) hadde bursdag på rekke og rad i sommer. Og tradisjonen sier at Gagga (meg) må bake. De får alltid velge hvilken kake de vil det skal være. Vanlig er sjokoladekake så det forandrer seg ikke.
Men tingene forandrer seg jo etterhvert som de blir større.

Da minsten Lars fylte 13 år i juni, fikk jeg bare beskjed om noe med bil. Og han er Audi frelst til tusen, takket være Affa som er bilgal. Så det ble rett og slett et dekk med Audi ringene på :)



Da Trym fylte 23 år i juli så ble det denne. Han viste meg et bilde fra nett og da var det bare å sette igang :) Litt makaber og gjestene hadde ikke mye lyst å skjære i denne :)
Denne har jeg laget i en fotballform, skjært litt av på sidene for å få hodeformen. Så rulla jeg masse pølser og tok en hjernedel av gangen. Kommer ikke så godt frem her men den er liksom delt i 2 her. Så laget jeg gele, tok en jorbær, men den ble lilla så da var det bare å ha i rød pastafarve , og da ble den rød heldigvis :) 



Så mellomste, han fylte 20 år i august og han ønsket seg noe med mafia. Så etter litt diskusjon ble det en Mafia hatt :) Også laget i fotballform tror jeg.. eller så laget jeg i 20 form og litt høy. Skulle startet før og lagd bremen men formen var ikke på topp akkurat da.. og vanskelig å forme den på forhånd siden jeg ikke viste hvordan jeg ville lage kaken :) Litt treg der ja .) Så jeg jukset med litt marsipan under for å holde bremen oppe .)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar