20. november 2011

Angry Bird

Ja disse sinna fuglene måtte jo komme hit også hihi.... En gammel venn av min samboer spurte pent om jeg ville lage en kake til sønnnen hans som digger disse AB. Pga andre kaker som var veldig krevende, måtte jeg si at da ble den en enkel variant. Dvs ikke noe modellering.
Denne er laget av en helt rund kake, trekte med rød marsipan, skjærte en rund av sluttning før jeg la den på kaken. SÅ laget jeg det hvite i sukkerpasta. Gunnen til at det ble rød marsipan er at da jeg prøvde å lage rød sukkerpasta smuldret alt bare opp. Helt umulig å få på kaken. Pasta farvene har det poblemet at den ødelegger konsistensen på sukkerpastaen. Surt, men slik er det.
Her er den ihvertfall... det var på nippet at jeg glemte å ta bildet, han var egentlig på vei ut av døra... så bildet ble tatt på ovnen, hadde ikke tid til annet.
Neste gang vil jeg lage en litt annen type om anledingen byr seg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar