27. november 2010

En herlig lørdag...

Jeg har hatt en fin lørdag så langt , avlevert 2 kaker og 2 stk 11 årige jenter :)
Igår hadde vi huset fullt, meg og min samboer, min nevø som låner et rom mens han jobber i Drammen. Og så disse to bertene vi hadde på besøk da. Første overnatting hos oss, og det gikk veldig bra :) Igår var de ute å akte, jeg pynta kaker ogda de kom hjem ville de lage pepperkaker.. så det ble gjort. Etterhvert gikk de lei av det, så ble det å spille kort... GRIS er det vi spiller nå for tiden, burde vel avansere snart :)

Her er den første kaka som ble avlevert til Elin som har tvillinger som er 4 år nå. Vi valgte for letthets skyld å sette på plastfigurer.
                           Spiderman catches Hello Kitty .... :O)

          Så ble det atter en Lynet til Leo som fyller 4 år :)

 jeg fortsetter lørdagen med litt avslapping :)

Kos dere masse dere som er inne å leser her. Go lørdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar