15. januar 2011

Idag er det bursdagen min...

Og det har vært en veldig koselig dag!!

Dagen har gått i ett siden vi valgte å ha familien til min samboer på middag i dag. Skulle hatt de i romjula, men da var det så mange som ikke kunne komme. Så da ble det skikkelig selskap i dag da.
Vi hadde kalvestek med mandelpoteter, fløtesaus og grønnsaker. Guttaboys elsker sjokoladepudding så den ordet Arne igår, jeg lagde riskrem igjen. Med min gode saus :) skal kose meg med rester imorgen, ingen tvil om det .)
Selvfølgelig ble det kake, jeg måtte lage en veskekake til meg selv og en mocca iskake med brownis bunn :) Nå er det sofaen en liten stund før jeg skal fortsette på dåpskaken til imorgen. En kollega har sitt første barnebarn til dåp imorgen.
Legger ut veskekaken i et annet innlegg :)
Takk for godt selskap og gaver og blomster, OG for bursdagssangen :) Tror ikke det er mange gangene jeg har blitt sunget for så det var veldig koselig :)
Ha en super kveld alle sammen og takk for at dere leser bloggen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar