15. mai 2011

18 årsgrense kake...

Vel, historien bak denne er at vi var på en innflyttningsfest hos Arnes fetter, der var også endel av tippelaget, en GAL gjeng spør du meg :) En som heter Jo sa, vi bestiller en kake til sommerfesten vår, men den må være DIRTY !! Ikke bare pupper, det mest dirtye du kan komme på.. og, dette er det mest dirtyet jeg kommer på... får jo være måte på HVA man kan lage hihi... Jeg må jo innrømme at dette ikke er det beste resultatet jeg ønsket.. jeg var i kjempedårlig form. Og da jeg kom til mannens "tisselur" var jeg i svime så det ble bare 2 baller og en stang HAHA..
Ordentlig bilde fikk jeg ikke heller til, jeg hadde bare denne pappplaten som passet kaken så det ble veldig lyst..
Så dette er det jeg fikk til :) Dette er min første Dirty kake, håper neste blir bedre om det blir noen hihi.. Litt morro var det jo å lage den .)
OG gutta likten den ihvertfall!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar