14. august 2011

Bryllup 130811 til Susanne og Terje

Nå er jeg ikke så nervøs for å lage bryllupskaker, nå er det litt lettere synes jeg. Spesielt når de ønsker sjokoladekaker :) Buden ville ha det enklest mulig, lille og Calla Liljer.
Det er sjokoladekake med bringebærmousse. Og ferske bringebær mellom lagene. Jeg laget denne selv til en bryllupsfest vi var i igår. Og jeg må si at det smakte godt. Forfriskende med sjokolade og bringebær :) Men mektig :)
Sleit litt med liljene, men vet nå at jeg skal bruke marsipan til detaljer. Sukkerpasta som er farvet har en tedens til å sprekke. I dont like...
Jeg sleit veldig med å ta bildene... der jeg pleier å plassere kakene mine hadde ikke plass til stativet, var redd den ville falle i gulvet så jeg turte ikke :)

Men her er resultatet ihvertfall :)
Toppen :
Bryllupstoppern hadde bruden lånt selv. Og dessverre hadde jeg kjøpt for stort drum til den øverste kaken :( Liljen bytta side etter at bildene ble tatt.


Dette er den mellomste kaken:


Her er den største:


Slik ble den på stativet...som sagt vanskelig å ta bilde av. Burde kanskje hatt hvit bakgrunn.

Bruden kom innom idag og leverte stativet. Hun var meget glad for resultetet, og det er jeg glad for :) Alltid nervepirrende .)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar