6. oktober 2011

Gratulere Villa Perlesukker, vi feire med giveaway !

                      Hipp hipp Hurra !! Villa Perlesukker
                                      fyller 1 år imorgen !!


Og bloggen min har vært så heldig å få lov å ha en giveaway med et produkt som vil komme i shoppen hennes ganske snart. Dette settet koster 199, men akkurat NÅ kan du vinne dette her på bloggen min.


Her er en link til hvordan du kan bruke dette settet... cookies eller brownies ?? Bare fantasien sier stopp. Her kan du se hva Villa Perlesukker har brukt de til :
Sugar cookies

eller
Brownies med glitter


Hva DU må gjøre for å være med i trekningen??

 1.Du må like min side Sweet Creations of Elisabeth
 2. OG SELVFØLGELIG :  Villa Perlesukker Vi er jo begge glade for at dere deler sidene våre.
 3.SÅ må du legge inn en kommentar her på bloggen min for å være med i trekningen.


Jeg trekker søndag etter kl 20 ved å bruke Random. Villa Perlesukker vil få navnet på vinneren og dermed sende premien overhelgen til den som vinner.

Lykke til alle sammen <3
Og gratulere med dagen Villa Perlesukker !!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar