26. november 2011

Planet Hollywood... æh.. nei Planet Fabian jo...

En kollega av meg kom med et ønske om en kake med noe med planeter elle jordkloden... så noe lignende som dette på nettet og brukte den ideen. Jeg brukte først fotballformen å steke kaken i, men den gikk til et bedre sted... dvs den blir det laget cakeballs av.. ikke all bakeverk som blir vellykket... :(
Så jeg bakte kaken som vanlig, og fylte den og skjærte for hånd. Det som ble til overs la jeg på toppen slik at den ble avrundet :)
Nå man bruker drums ( den store plata under kaken) får man en bedre effekt ved å trekke det og evetuelt pynte det. Her har jeg lagt grå sukkerpasta på og lagt stjerner på det.
Raketten skulle egentlig jeg ha laget i to deler, for den ble litt tung og seig litt sammen.. men men, det vises ikke så mye .) Den er håndmalt med pastafave.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar