20. desember 2011

Bloggen min fylte 1 år i november...

OG det feires med en giveaway <3
Ingenting er mere morsomt enn det :)

Må vel også samtidig feire at jeg snart har 10 000 besøkende om en liten stund... ser det nærmer seg :)
Er bare så morro at dere stikker innom å lese bloggen min.. Setter så utrolig pris på det!!

Jeg tok meg en tur på Sandvika Storsenter på søndag...syk som bare det, men jeg tok meg sammen og dro en tur.
Der var jo denne vakre damen for å signere boken sin, Love Manuela.
Jeg vil jo tro at de fleste vet hvem denne damen er, hun har nettsiden/bloggen som heter Passion4baking






Måtte jo ta et bilde sammen med henne jeg og... en sliten Elisabeth og en nydelig som alltid Pink Manuela :)

Så til saken... jeg har da denne boken liggende... var så ivrig på å bestille at jeg like godt bestilte 3 stk på HaugenBok. En til meg, en til en kakevenninne og så ... en til en av dere lesere :)

Den er signert av Manuela :


Så hvis DU har lyst på denne må du gjøre følgende:

* Skrive en kommentar i dette innlegget, gjerne ris og ros <3
* Like meg på Facebook, link finner du HER
* Jeg blir utrolig glad om du vil dele Facebook siden min, jeg vil gjerne bli større der <3
* Så må du ha en fantastisk flott jul sammen med dine kjære <3

  Trekning blir på årets siste dag, (311211) regner med de fleste er opptatte i dagene fremover,  så derfor vil jeg gjerne at dere har litt tid på dere. Blir det under 30 signaturer, utsetter jeg den en uke slik at vi kan "våkne" etter jul litt :)
Håper det er ok for dere :)

Da håper jeg på maaaaange kommentarer her :)

Happy baking,
og en stoor klem til dere alle !!


Elisabeth



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar