31. desember 2011

HAPPY NEW YEAR TO YOU ALL !!

Jeg vil benytte anledningen til å ønske mine fabelaktige lesere et riktig Godt Nyttår i 2012.
Jeg er så utrolig takknemelig for at dere bruker tiden deres til å gå innom bloggen min.
Jeg har brukt desember til å komme til hektene igjen, det gikk litt utover meg selv med all den bakingen.
Så stress ble en uvenn med meg... den er litt uvenner med meg enda, men jeg håper å bli kvitt den ganske snart.
Jeg har noen bilde jeg ikke har fått lagt ut, men de kommer når jeg har energi til å legge ut.

Kvelden idag skal feires i Røyken hos min samboers kompis.
Ikke fest, bare sjømat og gode venner.  

Jeg avslutter med å ønske dere alle et Rikgtig Godt Nyttår i 2012, ta vare på hverandre, og gjør en innsats om du ser noen trenger litt glede ihverdagen.

Avslutter med et bilde fra min favoritt by Las Vegas. I 2012 kan jeg endelig si at neste år skal vi til Las Vegas igjen :) Herre min hatt hvor jeg gleder meg til det !!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar