2. februar 2012

Williams dåpskake

Natalie er en utrolig søt jente jeg jobber sammen med. Jeg lagde den første babyshower magen til henne :) Hun fikk William i fjor høst, og 29/1 var det på tide å døpe William.

Dette er orginal en kake som Marion har laget. Du finner hjemmesiden  HER
Jeg er en stoooor fan av Marion. Hun lager PERFEKTE kaker :)

Mange som liker denne type kake, men jeg prøver så godt jeg kan å gjøre de litt anerledes.
Dette er sukkerbrød, jeg skal legge ut oppskrift på den i et nytt innlegg. Fyllet er vaniljekrem og jordbær. Dik og smurt opp med Vanilla Icing. Trekt med hvit marsipan.



                                                                              
                                                                                

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar