18. november 2012

Lille Kine ble 1 år !!! Marihøne ble det da...

Lille Kine er datter av noen venner av oss, og jeg er glad for at jeg får mulighet å lage kaken til hennes feiring av hennes 1 år <3
Jeg fikk helt frie hender, og det er jo morsomt. Ser jo så mange kaker som er til inspirasjon. En av de største inspirasjon i kakeverten her i Norge er Elin, Elin er superflink og jeg har fått mulighet å være på 2 av hennes kurs. Bli medlem av hennes Facebook side så ser dere hvor flink hun er, hennes kaker er bare helt perfekte !! Du finner siden hennes HER

Jeg falt for Marihøne kaken hennes helt da hun la den ut, så da jeg fikk frie hender så hadde jeg lyst å lage denne.
Så dette er min versjon av kaken. :)
Sjokoladekake med sjokoladefudge, trekt med sukkerpasta.
Det røde/sorte er marsipan.

Jeg har brukt 20 og 15 form her. Kaken på toppen ser høyere ut, men den er ikke det.

Her er bildene av kaken :)

 Nærbilde av Marihøna :





Små marihøner flyr rundt på kaken .)






Gratulere masse med 1 års dagen lille Kine !! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar