27. desember 2012

En jente med tæl i...

Denne kaken er til ei jente på 20 som er utdannet billakkerer, jobber for et firma som heter Artic Trucks... og hun har hengerlappen og kjører traktor med kjærsten sin.

Jeg var litt tom for ideer..så jeg fikk hjelp av flere kakedamer/mann, er så flott at man kan spørre og man får hjelp så å si med en gang. <3
Siden dette er marsipankake liker jeg ikke moddelere så mye i marsipan å sette på toppen... blir for tungt for kaken. Også skulle kaken kjøres ca 50 minutter unna... så derfor valgte jeg å ha litt mindre/lettere pynt på.

Jeg valgte farven rødt og sort for tøffhet... tenkte at rosa ble litt feil her .)

Jeg lagde farvene med å blande pastafarve med vann og brykte sugerør til å blåse farvene utover..

Marsipankake med vaniljekrem og bringebær.

 
En liten detalj er air-brush verktøyet:



En liten titt ovenfra: 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar