30. januar 2013

Amandas Minnie Mouse

Denne kaken var morsom å lage synes jeg .)
Det er en kopi av en annen jeg fant på nettet, men mamman til Amanda ville gjerne ha hele ansiktet på Minnie på figurene. Så da ble det slik :)

Her har jeg trekt hele brettet først, lot det tørke en dag, så da jeg satte kaken på hadde jeg et tynt brett under kaken, klipte godt rundt kanten. Så hadde jeg royal icing på brettet før jeg satte på kaken i midten.
Så var det bare å sette den andre kaken på toppen, og trille mange kuler.

Mimmie Mouse figurene limte jeg også på meg RI. Det tørker raskt.
De sorte ørene ble ikke helt slik jeg ville, men de er laget av sort marsipan, og så tredde jeg en grillpinne i disse og lot de tørke noen dager. Snudde de noen ganger slik at de fikk tørke på begge sidene.

Sjokoladekake med sjokoladefudge krem.
Den nederste er trekt med sukkerpasta og den øverste med marsipan.




Her er den uten navn og tall................
Ser ut som to forskjellige kaker, men bare tatt i en annen vinkel :) 


De ville gjerne at jeg skulle skrive Gratulere med dagen, men det ble liten plass til det, kunne selvfølgelig gjort det på brettet.. men valgte å legge en MM og en boble med hilsen.





Det var så koselig å få bilde med Amanda og kaken :)
Jeg har tillatelse fra mamman å legge ut bildet.


Gratulere med dagen Amanda :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar