25. februar 2013

Prinsessekake til Maia 1 år

Noen venner av oss har en liten jente på 1 år, de spurte meg allerede i høst om å lage kaken til bursdagen hennes. Som de sier , hun fyller 1 år bare en gang og det skal feires <3

Jeg fikk helt frie tøyler så da var det rosa og tiara.. skikkelig morro å lage slike kaker. Man ser jo kaker på nettet man har lyst å lage, men det blir alltid sin egen vri på den.

Sjokoladekake med sjokoladekrem, trekt med sukkerpasta.

Et bilde av kaken uten personlige detaljer :) En stor kakesenorita sa til meg en gang: Ta bilde av kaken før du lager slike kaker ferdig. :)



Her har jeg brukt perlemor spray, som du finner HER, så brukte jeg sølv oppå den igjen.
Tiaraen har jeg laget av Pals ekstra hvite marsipan, da jeg synes den er sterkere. Fant inspirasjon til denne på nettet. Kunne sikkert gjort litt mere med denne.. og jeg savnet at sølvet ble litt mere glans i .. denne ble litt matt.. ( sølvsprayen er fra USA så et annet merke enn hva som selges her)



Her ser dere kaken med navnet til bursdagsbarnet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar