24. november 2013

Marie`s dåpskake 201013

Denne type kake har vært veldig populær, og ganske så koselig å lage :)

Den er inspirert etter Iselin, som har en kakesiden på facebook som heter Iselign`s kaker.
Hun lager nydelige kaker, ingen tvil om det.
Sier alltid at jeg greier og vil heller ikke lage helt kopi, skal mye til for å få de HELT like.
Alle kakebakere har hver sin stil og kunnskap til at det går an :)

Men denne er sterkt inspirert av hennes kake, allikvel har jeg gjort litt forandringer :)

Sjokoladekake med bringebær mousse, sjokoladekrem og trekt i sukkerpasta.





                                                            Nærbilde av rosene:



                                           Baby, laget i silikonform som du får kjøpe HER

 Denne gangen lagde jeg pannebånd med rose på og pyntetruse som jeg husker var veldig moderne da jeg var ung. Nå har jo ikke jeg barn selv, men jeg kan tenke meg til at de har vært moderne noen ganger i mellom :) Synes de ble litt søte :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar