6. mars 2014

Dora kake til Oseas

Oseas er en liten gutt på 3 år som elsker Dora, så her var det ingen kjære mor, Dora kake til 3 årsfeiringen hans måtte det bare blir .)

Jeg som er så "gammel" viste såvidt hvem av disse var, så mor måtte sende meg bilder av hvem som var hvem .) Dora viste jeg jo selvfølgelig hvem var da :)
 Vi fant flere på nettet som var litt jentete så har var det å bytte farver litt , og lage den litt min.

Sjokoladekake i begge kakene.



                                                         Rappo , Ryggsekk og Dora med Kartet  :)

                                                                    Boots :)




                                Sååå morsom kake å lage .) Farver og tanken på å glede et barn .)
                                                           Fikk masse skryt av mor også <3

1 kommentar:

  1. Den var jo superfin da, kan tenke meg bursdagsbarnet var fornøyd med den :)

    SvarSlett