23. juli 2014

Lena og Oddgeir giftet seg 19 juli 2014

Denne uken har jeg hatt det ærefulle oppdraget å bake bryllupskake til Lena og Oddgeir.
Lena er datter av bekjente av meg fra mitt 2. hjemsted Tofte.

Må jo si jeg grudde meg litt iht været som er så fantastisk akkurat nå. Men snille mannen min kjøpte en AC vi kan flytte på, og den hjalp enormt. Jeg var ikke stresset i det hele tatt og alt gikk etter planen... sein fredag natt, but what else is new :) :)

Hennes drømme kake fikk jeg bilde av, man kan jo ikke love eksakt lik, men man prøver så godt man kan å få det likt.
På sin egen måte.

Verdens letteste brud å jobbe med, hun tok imot mine forslag som bare det. SÅ enkel å ha med å gjøre <3
Farvene hennes var gammelrosa. For å bryte litt skulle kaken være i en beige farve.

Underste kaken er 27 cm  -> Saftig sjokoladekake med 3 lag oreokrem.
Mellomste 20 cm  ->  Saftig sjokoladekake med 3 lag bringebærmousse.
Øverste er 15 cm  -> Saftig sjokoladekake med 3 lag sjokolademousse.

Blondekanten er laget av  Cake Lace Mix, By Claire Bowman
Takk til Kristin Kaus for lånet av "matta" :)
Takk til Liv Tørring for at jeg fikk Cake Lace pulveret !

Dere er fantastiske snille !

Brettet under er Drums, det får dere tak i hos Festfabrikken. Hun har flere farver også.

Så noen bilder da :)






Litt nærbilder:







Tusen takk for gode ord om kaken fra brudeparet, her ser dere de forsyner seg av kaken.
                                                                      Vakkert par ! 






                                                        Lykke til i Fremtiden som ektepar !



                                                          


4 kommentarer:

  1. Anonym23/7/14

    Så flott :)

    SvarSlett
  2. Elisabeth, du er en kunstner. God sommer til deg.

    SvarSlett
  3. WOW!!!! Utrolig vakker. Så flink du er Elisabeth

    SvarSlett
  4. Nydelig kake, Elisabeth! Vakker!!!

    SvarSlett